esmaspäev, 2. veebruar 2009

lihtsalt armas



Kahjuks ei võimalda meie fotokas erilisi ilupilte teha. Ja töödelda ma neid ei oska.
See on hulga üsna halbade piltide hulgast üks korralikumaid...

Ja see on pilt peale pisukest elementaarset töötlemist, mida ma alles õpin.
On ju siiski parem?

3 kommentaari:

Giustino ütles ...

vahet ei märka ;)

Giustino ütles ...

ups, see olen mina, epp, tegelikult.

Unknown ütles ...

Probleem on selles, et see pilt on tehtud välguga, ja minu meelest on otse näkku lastud välguga pildid täiesti kohutavad (see on isegi hea). Välk tuleb täpselt samast kohast, kus fotoaparaat oma pildi teeb ja seega puuduvad sellised pildid igasugused näos olevas varjud, mis ilmselt siis sellisete portreede puhul olulised on.

Võib siis küsida, et mida siis teha, kui liiga pime on ja ilma välguta pildistada ei saa. Mina olen sellises olukorras lihtsalt loobunud pildistamast, kuna ma ei suuda tulemust nagunii taluda. Teine variant on panna tuled põlema ja keerata fotoka ISOt suuremaks, mis annab võimaluse teha ilma välguta pildi, mis tuleb ilmselt küll natsa säbruline. Kolmas võimalus on meisterdada välgu "põrguti", s.t. panna näiteks paberileht välgu ette 45-kraadise nurga alla ja suunata välk lakke (või seina), kus ta juba teise nurga alt fotografeeritavale objektile tagasi peegeldub, tekitades normaalseid varje. See vist eeldab heledamat värvi lage või seina.