teisipäev, 17. veebruar 2009

Tukaga tüdruk

Mõnel tüübil tulevad ajal, kui peaks lõunaund magama, ikka huvitavad mõtted pähe. Näiteks endal natuke juukseid lõigata. Ja siis veel natuke... noh, kuni vähemalt päris eest polegi enam midagi lõigata. Ja siis puistata see juuksepahmakas oma voodi taha ja tulla üles näoga, nagu poleks midagi juhtunud. Kusjuures mul läks tubli tunnike, enne kui ma aru sain, mis Riinu juures korraga nii teistmoodi on.
Õnneks piirdus ta siiski vaid tukaga, mis on nüüd üsna ülilühike. Umbes nagu Audrey Hepburnil mõnes vanas filmis.
Huvitav, kas see on mingi kohustuslik etapp tüdruklapse arenguloos - endal salaja juukseid lõigata?
Tema sõber Marta tegu seda suvel, aga tema tulemus oli märksa hullem - lõppes poisipeaga. Mina ei mäleta, et mina oleksin endal lõiganud, aga võib-olla siiski lõikasin?

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Sina ei lõiganud mitte endal vaid ühel nukul, ma mäletan küll! :)