teisipäev, 10. märts 2009

Mõistlik poiss

Pärtliga on see vilets lugu, et tema oma ihuhädade kohta mingit teavet endiselt ei anna ja pigem läheb kõik hullemaks. Nüüd ei teata ta enam ka kaka tulekust ja seega peab mähe kogu aeg all olema. Sest ta pissib ja kakab täitsa suvaliselt, eriti õhtuti nt 3-5 minutiliste vahedega.
See oli sissejuhatus.
Aga ega ta ju mähet alla ka ei taha.
Nii on meil igal õhtul voodisse minnes arutelu mähkme vajalikkusest.
Dialoog areneb umbes nii:
Mina: "Pärtel, paneme nüüd mähkme alla."
Pärtel: "Ei taha mähe!"
Mina: "Pärtel, aga muidu tuleb ju piss öösel voodisse ja siis on paha magada"
Pärtel: "mhmh" (nõustuvalt)
MIna: "Kas sa tahad praegu ära pissida?"
Pärtel: "Ei taha pissi!"
Mina: "Aga siis tuleb mähe alla panna"
Pärtel ütleb "Jah", tuleb minu juurde, heidab selili ja ütleb: "Mähe alla! Mähe pepu alla!"

Kommentaare ei ole: