neljapäev, 1. oktoober 2009

Kõik on kontrolli all


Kui me nüüd järgmine kord maale läheme, tuleb meil õuel kraanist vesi!
Sellise mängukopaga kaevatigi!


Meie elu on kenasti rööpas. Riinu käib hea meelega lasteaias, ainus, mis talle ei meeldi, on päeval magamine. Mõned korrad on ta seal magama juba jäänud. Nii umbes ülepäeviti. Aga iga päev on tal lasteaiast midagi toredat rääkida.

Pärtel käib ka kenasti oma ennelõunahoius ja on seal igavesti vahva tegija. Kasvatajaga on ta saanud väga hea klapi ja kasvataja tõeliselt kiidab teda. Nädal koos Pärtliga hoius istumist tasus end kuhjaga ära. Kasvataja on HÄSTI rahulik. Ilmselt tasakaalustab kenasti üldsemitteniirahulikku mind.

Minul on üle väga pika aja, esimest korda peale laste sündi, seega viimase 5,5 aasta jooksul tõeliselt töine aeg. Ma korraldan nädala pärast toimuvat leelokonverentsi (ca 160 osalejat!), osalen kümnetel koosolekutel, mis seotud seto asja ajamisega nii või teisiti. Muu hulgas olen ju Setomaa teadusnõukogu koordinaator ja ajalehe Setomaa kolleegiumi liige. Praegu on kuidagi nii juhtunud, et lisaks leelokonverentsile on toimumas ka palju muid kiireid asju ja nii on mul sel nädalal olnud nt 2 sellist päeva, kus mul on 2 pikka koosolekut päevas. Sellised kolmetunnised. Üks koosolek oli olude sunnil isegi meie kodus, sest Pärtel magas sel ajal lõunaund. Saime kah hakkama.

See on muidugi üsna väsitav, aga ma pean ausalt ütlema, et mõnus ka. Suurest organiseerimismõnust hakkavad vahepeal käed-jalad surisema. See on asja ilu: näha, kuidas mingite oma liigutuste ja otsuste järel hakkavad asjad teatud suunas liikuma ja korralduma. Mina küll praegu ei mõtle, et minust ei sõltu siin maailmas midagi. Vähemalt praegu sõltub ikka küll vägagi: kogu see leelokonverents on sisuliselt minu tehtud ja korraldatud, muidugi heade ja armsate abilistega.

Täna oli ERM-is üks tore näituse avamine. Setu savipäädest :))
Soovitan soojalt kõigile veidikegi setuhuvilistele:

http://www.youtube.com/watch?v=zlC9JRLqQyA


ja

http://www.erm.ee/?lang=EST&node=1666

Oli pidu, sai jälle laulda ja tantsida.

Kommentaare ei ole: