teisipäev, 19. mai 2009

Sünnipäevakingiüllatus

Täna juhtus küll üks õige ootamatu lugu.

Nimelt sai Riinu muu hulgas sünnipäevakingiks 200 krooni. Seletasin siis, kuidas läheme poodi ja ta saab ise kingi välja valida. Tee peal ta juba natuke mõtles, et mida ta siis tahab - ja mõtles välja, et tahab mängutriikrauda ja triikimislauda. Ma küll veidi imestasin, sest varem pole ta sellest midagi rääkinud. Aga olgu siis pealegi. Leppisime siis kokku, et vaatame siiski poes pisut enne ringi, kui lõplikult otsustame. Vaatasimegi. Kõigepealt üles Riinu iga teise asja kohta, et ta tahab just seda asja. Kõndis 2 meetrit edasi ja tahtis juba uut jne. Kuni jõudis autode letini. Neile lugejatele, kel pole väikelastest poegi, peaks ehk selgitama - on olemas üks film "Autod", kus lahedatele autotegelastele on silmad pähe joonistatud ja kus autod omavahel räägivad. Näevad umbes sellised välja:


No ja need autod on meie laste päevahoius peaegu kultuse staatuses. Pärtlil on ka mõned sellised. Aga seal poes müüdi selliseid, mida meil veel pole, nimelt Lego-silmaautosid. Umbes selliseid:

Lasteaia Oliveril on ka selliseid, neid saab umbes viieks tükiks lahti võtta ja jälle kokku panna. Lastele hirmsasti meeldivad sellised lammutamised-ehitamised.

Igatahes hüüdis Riinu seal riiuli ees, et vat neid ta tahabki hoopis! Ma olin pisut väga üllatunud ja panin ette veel veidi ringi vaadata. Vaatasimegi siis ja peale kahte tiiru oli ta nediselt oma valikus kindel - ta tahab jsut nimelt neid autosid. Kuna Pärtli kingirahast oli ka veel veidi alles, siis sain osta neile kahe peale kolm silmaautot: Pikne McQueeni (Pärtel ütleb "Pikekuiin"), Sally ja Mikk Siku.

Ja nad olid väga õnnelikud ja mängisid nendega õhtu otsa. Võtsid lahti ja panid kokku. Riinu võttis Sally (üks naisauto), sõitis Pärtli käes oleva Pikse juurde ja ütles "Tere! Mina olen Sally. Kes sina oled?" Ja Pärtel vastas oma autoga: "Pikekuiin!

Ma poleks eales tulnud selle peale, et Riinule autot kinkida. Ta on meil ju printsess!!!
Aga näe, lastehoiu ja poiste mõju on selgelt olemas!

Ikka päris uskumatu.



*******************************

Summary:

We went to a toy store to pick out a present for Riinu. And she insisted on getting Cars!
My princess??!!! She is so into princesses pink and glittery, that I was truly amazed!
We have the movie "Cars" and Pärtel and her mates in daycare are really into these little cars.
It would never have occurred to me that she might have been such an interest.

2 kommentaari:

Eppppp ütles ...

Mul on ka meeles enda sünnipäev (sain siis 4), kui kingituseks oli võimalus minna poodi ja ise valida. Küll oli uhke tunne. Ma valisin koera, kellest sai mu lemmik-kaisuloom ja hiljem talisman, kuni lõpuks kolides ära kadus :(.

Marta mu meelest ei näita siiani autode vastu erilist huvi. See-eest Anna on täielik autohull!

Martasmimi ütles ...

Helen
I took the girls shopping when they were here.
Marta wanted clothes but Anna spotted a box of cars & trucks and was so pleased that I recognized her need for them