teisipäev, 5. jaanuar 2010

Elu jälle ilus

Eile läks siis elu tagasi töistesse rööbastesse: vanemad tööle, lapsed lasteaeda. Pärtel läks hea meelega, kinnitas, et ta ei ole kurb, kui ma ära lähen ja lehvitas mulle rõõmsalt aknast. Ta saab seal nüüd lähiajal kasvataja tähelepanu ja hoole pea täielikult endale, sest üks tema lastehoiukaaslane on kaugel maal vanaema-vanaisa juures, teine haige ja kolmas tuleb nii palju hiljem, et nad saavad vaid veidike koos olla enne, kui Pärtel koju tuleb.

Mina läksin siis ka esimes päeva tähtsalt tööle. Nii hea on kontoris tööd teha. Ikka palju parem kui kodus, kus alailma muud mõtted ja tegevused segama tulevad. Mulle kohe väga meeldib jälle tööl olla. Ehkki saan siin vaid veidi ül 3 tunnikese olla, siis pean juba Pärtlile järgi minema.

Eile oli meil kelgupäev. Pärtel sai kelguga oma hoidu ja koju ning pärast läksime ka Riinule kelguga vastu. Siis tegime kelgurongi, kõik olid rõõmsad ja mina sain trenni.

Kogu päev kulges õhtusse täielikus idüllis. Keegi ei virisenud, vingunud, tülitsenud ega nutnud. Tõeliselt ilus päev.

Kommentaare ei ole: