neljapäev, 14. jaanuar 2010

Sammumõõtja

Arvutasin huvi pärast välja oma igapäevase jalgsikäigu kilometraaži. Internetikaardi põhjal.

Tulemus on selline:
Tavaliste päevade (st sellised päevad, mil Mart viib Riinu lasteaeda ja mina Pärtli) miinimum on hommikupoolikul 3 km. Juhul, kui me üht peatust bussiga ei sõida, aga 4,2 km. Siin sees on siis otsad Pärtel hoidu - mina tööle - töölt hoidu - koos Pärtliga koju.

Neil päevil, kui ma ise ka Riinu ära toon, lisandub veel ca 2,5 km. Kui ilmad pole liiga külmad või mul parasjagu vene keelt pole, siis ma tavaliselt toongi ise Riinu ära. Ja kuna siin mingit bussivarianti pole, siis ikka ainult jala. Soojal aastaajal saab ka ratastega sõita, see on muidugi eriti mõnus.
Nii et täispäevadel tuleb kilometraažiks 6,7 km.
Ja vahel on mõni käik veel, siis enamgi.

Tehke järgi!

Kommentaare ei ole: