Riinu õpib tähti ja lugema. Kõik tähed veel päris selged pole. Mõne üle tuleb tükk aega mõelda ja mõni ei tule vahel meelde. kõige raskem on T-täht. No ei jää meelde! Sama lugu oli tükk aega K-tähega.
Katsume viimasel ajal pisut regulaarsemalt täheklotse sihipäraselt kasutada.
Umbes 4-tähelised sõnad loeb Riinu juba päris kenasti kokku. Vahel muidugi ei lähe väga libedalt.
Näiteks eile.
Kirjutasin sõna "MART". ta loeb: M-A-R-T - MART!
Lisasin ühe A ja saime kenasti MARTA!
Aga siis: "PART". Loeb: P-A-R-T - MART!
Mina: Ei, vaata, see esimene täht on ju P.
Riinu: jaa, P! P-A-R-T - MART!
Prrovime veel. Ja ikka tuleb MART...
Ja sõna ISA luges ta miskipärast kokku nii, et tuli "SAI".
Igatahes teeb harjutamine meistriks. Aga meistriks saada pole esialgu eesmärk, nii et võtame asja pigem vabalt, mängeldes. Aga seda on kindlasti näha, et kui harjutada, siis hakkab ikka järjest paremini välja tulema küll.
Aga Horvaatias oli meil kaasas üks väikelaste matemaatikavihik. Riinule täitsa meeldis, aga tundub, et matemaatika on suures osas üks pähetuupimise värk. Mingeid märke sellest, et ta saaks kiiresti ja loogiliselt aru, et 1+2=3, küll ei ole :)
Ega vist ei peagi?
Selle pildi peal ta teebki parasjagu oma matemaatikat, mis seisnes küll suuresti joonistamises :)
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
2 kommentaari:
Matemaatikat olevat parem õpetada asjade najal, mitte kirjutatud numbreid (abstraktsioone)kasutades. Näiteks kolme karuga näidata, et üks pluss kaks on kolm...
Loodetavasti hakkavad nad koos mõnusalt peagi õppima, kui Marta tagasi jõuab!
noh, see tegelikult oligi asjadega.
Niimoodi, et numbrid ja asjade pildid koos. Aga ikkagi...
Küllap on koos toredam õppida jah!
Postita kommentaar